nedelja, 19. julij 2015

Malo drugačna objava

Danes pa malo drugačna objava, kot ste jo vajene.

Ne morem mimo tega kako je folk …, sej niti ne vem kako naj to poimenujem. Res je čas počitnic in čas dopustov in se vsak rad pohvali kje je bil oz. kam bo šel na dopust. A ne me obsojat, če nisem ena tistih, ki tako radi rinejo na morje oz. jim je to kam gredo na dopust najpomembnejše.

Imam svoje razloge, eden glavnih je ta da nerada vozim, kar veliko ljudi ne razume – no, ko jim razložim zakaj nerada vozim, mi rečejo, da to pa res ni bilo tok hudo, da bi me moralo biti še vedno strah. Kaj pa ti veš kako hudo je bilo. Pa naj tebe prevrača zadaj v avtu, ki ni imel pasu za pripet, in naj tebe vrže ven iz avta oz. bodi pol zunaj in pol notri v avtu in upaj, da se le-ta ne bo prevrnil nate in te speštal. Pa, če bi bilo to vse, bi bilo še fino. Drugi razlog je grozna alergija na kombinacijo sonca in morske vode. Nekaj časa sem jemala tablete, a kaj ko se je telo navadilo in ni več učinka. Če grem na morje fašem alergijo če ne prvi, pa vsaj drugi dan, če grem pa v toplice pa je to šesti ali sedmi dan. In le-ta se ne umiri dokler nisem potem vsaj en teden doma. Zakaj bi morala trpeti, če mi ni treba.

Pol pa poslušam, pa zakaj ne greste na morje, veš kok je tam fino, pa tak fini zrak,… Mi smo bili pa tam in tam. Super za vas, nisem nič fovš, samo pustite me pri miru, ko vam rečem, da nismo nikjer bili in da nam je bilo to super. Kaj je boljšega, kot biti s svojimi, se igrati, ustvarjati, brati, gledati filme, serije,… A doma se pa ne da v redu preživeti dopusta?

Kar zoprno mi bo it nazaj v službo in spet poslušat zakaj pa nikamor niste šli, pa lahko bi šli tja in tja,…

Mogoče bom kdaj spremenila svoje mišljenje, a trenutno je tako kot je.

Pa brez zamere, samo res nisem mogla mimo tega. Mogoče je pa tudi vročina kriva :-(

Pa lep začetek vročeeeega tedna :-)

7 komentarjev:

1. Vsak lahko počne, kar mu paše in ne vidim razloga zakaj bi moral vsak nekam it, če mu ni do tega. Če si znaš narediti doma lepe počitnice, ni prav nič narobe. Jaz grem na morje izključno zato, ker ga obožujem in se tam resnično odpočijem. Ne hodim pa recimo na zimske počitnice, ker mi ni do smučanja in takrat veliko raje par dni preživim doma. S takšno alergijo imam tudi sama probleme in zato večino časa na morju preživljam v senci in marsikdaj so me zaradi tega čudno pogledovali, ampak mi je prav vseeno. Skratka, uživajte v počitnicah kakor vam paše in izkoristite počitniške dni za vse tisto, kar ste si želeli početi čez leto pa ni bilo časa.

2. Dani, jaz sem čisto na tvoji strani in te popolnoma razumem. Sama nimam nikakršnih težav z alergijo, pa kljub temu že nekaj časa v tej vročini ne hodim na morje (izjema bo letos, hahaha), ker mi vročina enostavno ne paše. Tudi jaz sem najraje v senci z dobro knjigo v roki. Ležanje na plaži pa je sploh nekaj najbolj dolgočasnega, kar si mora človek zamisliti. Pri nas smo "narejeni za akcijo" in se mora stalno nekaj dogajati, zato pa je tudi primernejše vreme spomladi in jeseni, ko tudi gneče ni več. Vsak naj počne tisto kar mu paše in kjer mu paše, čredni nagon pa naj ostane za tiste, ki se morajo "pokazati", da so nekje bili. Pa lep počitniški pozdrav, Helena

3. Obožujem morje in z otroci komaj čakamo na počitnice. Že sedmo leto hodimo v isti kraj, kjer ni nobene gužve (ker tega ne maramo) in se vsi spočijemo. Vedno si ogledamo nov kraj in njegove znamenitosti in se nekaj novega naučimo. Sinova uživata pri ribičiji, hčerka in midva pa smo knjižnji molji. Je pa res, da nas v najhujši vročini na plaži nikakor ni. Nikoli pa nisem pomislila, da bi čudno gledala tiste, ki ostanejo doma. Tudi moj mož ni "morski tip" pa se nam prilagodi za tistih 14 dni. Naj si vsak naredi kakor mu paše...zato uživaj na dopustu ;) Pozdravček, Jana

4. Dani preživeti dopust z najbližjimi, tistimi, ki so ti zelooo pri srcu je najlepše. Pa ni važno ali je to doma, na moeju, v daljnih krajih.... Meni se izjemno toži po mojem Mariboru in bo v jesenskem delu to na vrsti :)
    Uživaj v dopustu in počni to kar ti je najljubše. Pa upajmo na kakšno ohladitev.

5. Prav fino je bilo prebrati tvoje razmišljanje. Sama se moram vedno pred nekom zagovarjati, zakaj ne maram toplic in bazenov. In tega se tudi počasi naveličaš... Morje obožujem. Predvsem plavanje in raziskovanje, Ležanje na plaži pa je poleg mojega adrenalinsko nabitega dragega misija nemogoče. :-) V morju se naplavam za celo leto. Bi pa z veseljem šla tudi nekam malo više, ampak mi zmanjka dopusta. Doma pa je težko počivati, ker vedno vidim nekaj, kar je še nujno potrebno narediti. :-) Si pa vsak naredi dopust takšen, kot mu paše. Je tako? Uživaj v družbi svojih dragih, pa ne sekiraj se za čveke. Sicer se pa baje nekateri skrijejo v klet med dopustom, potem se pa lažejo, kako super so se imeli in kje vse so bili. :-))) In drugim solijo pamet...

6. Dani, me veseli, da je še kdo, ki ni nor na morje. Kajti tudi jaz nisem oz. mi ne paše vročina in gužva, morje mi je všeč spomladi in jeseni, pa izleti in raziskovanje, ne pa ležanje na plaži. Ne sekiraj se, uživaj v tistem kar je tebi všeč in te veseli. Lp

7. Juheeeeej, jaz tudi pašem v tale klub :) Lani sem na dopustu na čudoviti Korziki večinoma z barvicami ali knjigo v roku čakala, da je tlake konec :) In tako letos nismo šli nikamor. Na srečo znam tudi samo v mreži bingljati v senčki in uživati. Letos je bil idealen dopust. Nekaj knaufanja, veliko grilčkanja, ležanja v mreži, ustvarjanja. Pa še pakirat mi ni bilo treba in potem pospravljat. Vsekakor si bom še kdaj privoščila tak dopust. Le mogoče si kak velik čeber kupim, da se bom not namočila, če bo še kako takole vroče poletje. Drugega ne rabim.

Hvala za tvoj obisk :-)

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.