sobota, 28. junij 2014

Krstni čestitki


V razmaku enega tedna sem naredila dve čestitki za krst, obe za fantka :-)

Pri obeh sem uporabila štampiljko Lili of the Valley – Baby Christening in ju pobarvala s ProMarkerji.


prva je v modrih tonih 





 

 


druga pa v zelenih tonih





 


9 komentarjev:

  1. Obe barvi jima pristajata. Meni sta všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Obe sta zelo lepi. Modra mi je malo bolj všeč, čeprav zeleni čisto nič ne manjka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivne su. Sviđa mi se kako si ukrasila unutrašnjost.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe barvni varianti sta zelo lepi. Za odtenek bolj me pritegne zelena :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Obe sta enkratni. Tale motiv mi je neznansko všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepe voščilnice...tudi meni se je pogled ustavil pri lepi notranjosti voščilnice

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo si ju izdelala in skombinirala.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk :-)

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.