ponedeljek, 26. marec 2012

Materinski dan

Moj pikec mi je včeraj za materinski dan želel nekaj podariti, zato je eno svojo igračo zavil in mi jo podaril :)

Danes pa sem dobila tapravo darilo, in sicer, ko sem prišla po njega v vrtec je bil tako navdušen, ker mi je v vrtcu naredil darilo za materinski dan. Rekel je, da ga dobim doma in da ne smem kukat v vrečko - hihihi, ker zraven paše še ena pesmica. No, ko sva prišla domov, pa mi je najprej povedal pesmico in mi v roke postavil darilno vrečko, ki jo je sam okrasil. Na vrhu je bila s trakcom privezana pesmica, v njej pa je bila čudovita verižica, narejena iz gline. Sem dobila kar solzne očke :)

MAMICI

Mamica, kaj naj ti rečem.
Mamica, kaj naj ti dam.
Podarim ti tole darilce
in rečem ti rad te imam!





6 komentarjev:

  1. Kako lepo presenečenje si dobila! Zelo lepo, da se te je spomil na tvoj praznik. LP

    OdgovoriIzbriši
  2. cheapest electricity melbourne


    Hi Danii. What an adorable accessory. This can be a bracelet and an anklet at the same time. Thanks.

    OdgovoriIzbriši
  3. search engine optimisation adelaide

    Danii, I love accessories so much. Won't leave the house without it.

    OdgovoriIzbriši
  4. compare electricity sydney


    Hello Danii, what a wonderful bracelet. I love the color too.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk :-)

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.