četrtek, 15. april 2010

Čestitka za dva izziva

Včeraj, ko sem prišla iz službe, sem si rekla danes pa moram kaj ustvarjati. Najprej je bilo treba skuhati kosilo, potem pojesti (to je bilo najtežje :-))) in pa še pospraviti. Ko pa sva zvečer zrihtala najinega pikca in ga spravila spat, sem se usedla za mizo in začela gledati kaj naj naredim. No na koncu pa mi je le uspelo narediti eno zaljubljeno čestitko :-)

Narejena je bila za naslednja izziva:
- Friday Sketchers, kjer so naredili skico in
- Paper Cutz Challenge, kjer želijo tri vzorčaste papirje.

Yesterday I made a Love card for two challenges:
- Friday Sketchers - they provided the sketch and
- Paper Cutz Challenge - they wanted us to use three patterned papers.

Skica izgleda takole.
Here's the sketch.



Moja čestitka.
Here is the card I made.



Pa še malo od bližje.
A little bit closer.



Uporabljeno:
Štampiljka: Whiff Of Joy - Melinda Blowing Kisses
Papir: rdeča osnova iz domačih zalog, vzorčast papir je sprintan z neta in barvni papir iz domačih zalog

Odtis, barvanje in senčenje: Versafine Onyx Black, Promarkerji, Distress Ink - fired brick
Dodatki: trakec in kamenček
Lepilo: obojestranski selotejp in Scotch lepilo
Orodja: Nožek in štanca rožica

4 komentarji:

Hvala za tvoj obisk :-)

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.