četrtek, 4. marec 2010

Čestitki za tri izzive

No, pa mi je končno uspelo narediti dve čestitki za naslednje tri izzive:
- Just Magnolia, kjer so želeli rojstnodnevno čestitko;
- Our Creative Corner, kjer so naredili skico in

- The Secret Crafter, kjer so želeli videti prave ali narisane šive na čestitki.


I made two cards for three challenges:

- Just Magnolia - the theme is Birthdays;

- Our Creative Corner - they provided a sketch and
- The Secret Crafter - the theme is stitching (either faux or real).


Skica izgleda takole.
Here's the sketch.



Pa še moji čestitki.
Here are the cards I made.






Uporabljeno:
Štampiljka: Magnolia - Tilda wirh Vintage Roses
Papir: siva in roza osnova iz Prometeja, vzorčast papir iz trgovine Memories in barvni papir iz domačih zalog

Odtis, barvanje in senčenje: Versafine Onyx Black, Promarkerji, Distress Ink - worn lipstick in old paper
Dodatki: rožici, vrtnici in trakca
Lepilo: obojestranski selotejp in Scotch lepilo
Orodja: Nožek

12 komentarjev:

  1. Super sta - obe! Sem že hotela napisati, da mi je druga malo lepša, pa sem ju še enkrat pogledala in se ne morem več odločit. Obe sta prečudoviti!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lovely

    Thanks for joining us on SCSC :)

    Hugs Jane x

    OdgovoriIzbriši
  3. Res sta lepi, posebej zadnje se kar ne morem nehati nagledati! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. These are both just gorgeous!! Love the little image and she is colored perfectly!!Very lovely!!
    Hugs, Linda

    OdgovoriIzbriši
  5. GORGEOUS!!!! Both creations are absolutely stunning!!!! Thanks so much for playing along with the OCC!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepi sta. Ti izzivi so pritegnili tudi mene. In zdaj čaka na pol narejena čestitka :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasni sta, tudi meni je padel v oči tale izziv :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepi čestitki.Meni je pa papir pri prvi super!!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Uau... zelo lepi Tildiki, ki prav pomladno delujeta.

    OdgovoriIzbriši
  10. Great cards! Thanks so much for joining us this week at Our Creative Corner.

    OdgovoriIzbriši
  11. Very sweet cards, Danica! Thank you for playing along with Our Creative Corner's sketch challenge!

    OdgovoriIzbriši
  12. Tudi meni se oči spočijejo na drugi ...

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk :-)

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.