ponedeljek, 16. november 2009

Še en izziv

Pred kratkim sem dobila nove štampiljke od Belles'n Whitles, ki so mi tko kjut. No, sem jih morala hitro pobarvati in spraviti na čestitke.
Tokrat sem naredila dve čestitki za en izziv - malo drugače, kot ponavadi, ko združim po dva izziva za eno čestitko. Pri Passion for Promarkers so naredili tole skico



Po tej skici sta nastali tile dve čestitki.





Za prvo je bilo uporabljeno:

Štampiljka: Belles'n Whistles - Rockin' Around
Papir: rdeča osnova iz Prometeja, vzorčast iz trgovine Memories, barvni iz domače zaloge
Odtis, barvanje in senčenje: Versafine Onyx Black, Promarkerji, Distress Ink - worn lipstick
Lepilo: obojestranski selotejp in Scotch lepilo
Orodja: Nožek, Cuttlebug in šablone zanj

Za drugo je bilo uporabljeno:

Štampiljka: Belles'n Whistles - Jigle Bells
Papir: bež osnova iz Prometeja, vzorčast iz trgovine memories, barvni iz domače zaloge
Odtis, barvanje in senčenje: Versafine Onyx Black, Promarkerji, Distress Ink - shabby shuters
Lepilo: obojestranski selotejp in Scotch lepilo
Orodja: Nožek, Cuttlebug in šablone zanj

7 komentarjev:

  1. gorgeous cards Danica
    thanks for joining in this week at PfP and good luck
    Debbi
    xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi Danica, what pretty cards. The images are so cute and I love the gorgeous papers you've used. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštno, lepo pobarvano, živahno. Postavitev je super!

    OdgovoriIzbriši
  4. Such an adorable card, love the image you've used. Thanks for joining us this week at PFP. Hugs Michele x

    OdgovoriIzbriši
  5. še malo ... moj Matevž me nonstop sprašuje, kdaj se bo lahko spet sankal :))) mu bom kupila kakšno štampiljko :))))

    OdgovoriIzbriši
  6. beautiful cards, love that sketch :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk :-)

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.