petek, 5. september 2014

Čestitka za fantka 6


Danes je na vrsti šesta čestitka za fantka in tudi zadnja v tej seriji :-) Uporabila sem isto štampiljko, kot pri prejšnji čestitki in jo prav tako pobarvala s ProMarkerji. Dodala sem napis Vse najboljše od Ustvarjalnega dotika.







6 komentarjev:

  1. Ta štampiljka je je pa tako prisrčna, da bi šla še sama objemat zmajčka :-)). Ponovno lahko samo zaploskam tvojemu čudovitemu barvanju. Všeč pa mi je tudi barvna kombinacija. Zelo lepa fantovska voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  2. Vrlo je lijepa. I da, stvarno je otisak super.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi ta je luštna. Dobra postavitev.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna, lepa postavitev, barvanje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kok je luštkan tvoj fantič. Ob slikici z zmajem in fantkom mi je misel pobegnila na mojega sina Jureta, škoda, da je prevelik, za takšno voščilnico :(.
    Pozdravček L.

    OdgovoriIzbriši
  6. Spet ti je lepo uspela, jaz imam vedno težave s fantovskimi. In tale zmaj izgleda prav dobrodušen. Lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk :-)

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.