četrtek, 11. september 2014

Čestitka za punčko 2


Danes je na vrsti druga čestitka za punčke. Tudi pri tej sem uporabila štampiljko Mo Manning – Bubbles Girl, ki sem jo pobarvala s ProMarkerji. Ta je malo bolj pisana, kot prva. Ni tipična za mene, ampak včasih tudi kaj bolj šekastega nastane izpod mojih rok :-)







6 komentarjev:

  1. Zelo lepo si uskladila barve. :-) Meni so všeč "šekaste" voščilnice, čeprav se jih sama bojim izdelovati. Deklico si super pobarvala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Razigrana punčka in krasno sestavljena voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je in lepo si jo sestavila :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo sestavljena
    in čudovitih barv
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je všeč, še posebno papir je v tako lepih barvah in motive ti znaš lepo pobarvati. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa in krasnih barv, motiv pa tako ali tako, LP:))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk :-)

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.