četrtek, 25. junij 2015

Prvi scrapbook layout


Juhuuuu, počitnice so tu :-)

Ne vem, če sem se prejšnji dve leti tok veselila počitnic. Včeraj je šel pikec zadnjič v prejšnjo šolo, septembra gre pa na drugo osnovno šolo in bo veliko lažje, vsaj kar se logistike tiče. Malo mu je hudo za sošolci in sošolkami, a sem mu rekla, da če bo kdo hotel ostati v stiku z njim, se bo že javil, a ni tako?

Danes vam pokažem moj prvi scrapbook layout, ki sem ga kar dolgo skupaj pacala, ker mi nikakor ni bil všeč. No, na koncu je kr ok izpadel :-) Sem ga obesila na steno v dnevni sobi. Bo pa sigurno še kak nastal, saj je stena zame preveč bela in preveč prazna. Na slikcah je moj pikec :-) Sem hotela prekriti njegove slikce, a mi je dovolil, da jih lahko objavim :-)










Prijavljam ga na CRAFT-alnico :-)
Creative Fingers Challenge Blog - Anything Goes
The ABC Challenge - L for Lace
Craft Your Passion Challenges - Always Anything Goes
Not Just Cards - Always Anything Goes



Lep teden še naprej :-)

18 komentarjev:

  1. Zelo, zelo mi je všeč. Ko bom velika, bom tudi jaz kaj takega naredila. Tvojemu pikecu pa lepe počitnice in vse dobro v novi šoli.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo,kok fajn je tole ratal. Čudovite barve, tvoj pikec in celota.
    Želim vam lepe počitnice, potem pa vstop v novo šolo.
    Ps, majčkeno sem te pogrešala :).
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito in zelo lepe barve si izbrala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lep okras za na steno si izdelala. Barve so super, mešana tehnika pa me vedno navduši. Lepe in razigrane slikice svojega Pikca si izbrala. :-)) Le kaj je bilo tako slastnega na nogavički? :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. LO so nekaj čisto drugega kot voščilnice, kajne. Mene vedno prestraši velika površina :) Tale tvoj je zelo lep, krasno si obdelala ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tale majhen pikec s fotografij je že kar veli, a bo vedno ostal tvoj mali pikec, a ne? :)
    Krasen spomin in lepa dekoracija za steno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tale mali pikec je že kar velik pik :)Super si obdelala ozadje in izbrala res prisrčne fotkice.

    OdgovoriIzbriši
  8. Super barve si izbrala. In krasne počitnice vsem!

    OdgovoriIzbriši
  9. Fantastično ti je uspel tvoj prvi LO in zelo sem navdušena nad njim. Super postavitev in krasni detajli :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  10. A beautiful layout! Thank you for joining us at ABC Challenge. Good luck and please join us again. It is always a treat to see your lovely work!

    OdgovoriIzbriši
  11. Si me navdihnila s krasnimi mislimi in čudovitimi izdelki.

    OdgovoriIzbriši
  12. Waw this looks really pretty! thank you for joining us at ABC Challenge! Hugs! Mojca

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lepo in krasne barve. Lepe počitnice

    OdgovoriIzbriši
  14. iiiiiii kako je pa to lepo .....kot pravi Nataša ...ko bom velika bom tudi jaz naredila kaj podobnega :).

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasno si tole izdelala, zelo zelo mi je všeč in prav gotovo čudovito izgleda na steni. Lp

    OdgovoriIzbriši
  16. Lepe barve si izbrala za tole foto kombinacijo. Zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk :-)

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.