četrtek, 11. junij 2015

Darilca


No, pa bo spet čas za kakšno objavo, a ne? Čas kar beži. Sej ne, da nič ne ustvarjam, a je tega vseeno veliko manj kot prejšnje leto.

Kot veste je moj pikec 1. maja praznoval 9. rojstni dan. Proti koncu maja pa je imel žurko s sošolci in sošolkami za rojstni dan in prav tako tudi poslovilno žurko, ker se bo z novim šolskim letom prepisal na drugo osnovno šolo, ki bo bližje domu. Upam, da se bo hitro navadil na nove sošolce in sošolke in na novo šolo.

Tako kot predlani, sem tudi letos naredila mini darilca za sošolce in sošolke ter za učiteljici. Naredila sem jih v treh različnih barvah: bež, modri in zeleni. Notri pa sem dala bonbončke. Vse skupaj jih je bilo 28 J

 skupaj




in še vsaka posebej

najprej v bež barvi


potem v modri barvi


in v zeleni barvi





Tamara, hvala za skrb – smo ok J

4 komentarji:

  1. Kako lepa darilca
    super misel in odtisek, ki mi je privabil nasmeh na lica
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo prikupna darilca si ustvarila. Žirafica je super simpatična. :-) Tudi jaz želim tvojemu pikcu, da mu bo lepo med novimi sošolci.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale žirafa pa je ena posebna faca, hi hi. Fajn si jim tole pripravila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa darilca s sladkim presenečenjem. Žirafica je simpatična in paše k misli.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk :-)

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.