četrtek, 29. oktober 2015

Penzija 1


Letos gre veliko sodelavcev in sodelavk v penzijo, zato sem naredila nekaj čisto enostavnih čestitk. Takih malo hecnih, ki pa niso čisto v mojem stilu, ampak važno je da so se malo nasmejali, ko so jih zagledali - hihihi

Najprej vam pokažem čestitki za ženske :-)


prva :-)








in še druga :-)






8 komentarjev:

  1. Škoda, ta takšne niso v tvojem stilu, ker sta ti vrhunsko uspeli. Meni sta obe zelo všeč in prepričana sem, da bosta tudi prejemnicama. D.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res sta vrhunski, tudi meni sta zelooo všeč, moraš se namejati, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. He he, super sta. Zelo sta mi všeč ta smešna motiva.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jej, kakšna simpatična motiva. Krasni voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Smeh je pol zdravja, krasni sta.

    OdgovoriIzbriši
  6. Smeh je pol zdravja, krasni sta.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk :-)

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.