sreda, 17. december 2014

Praznične čestitke - serija 1


V naslednjih dneh vam bom pokazala tri serije čestitk s Tim Holtz-ovimi štampiljkami Stamers Anonymous – Christmas Blueprint. Najprej je na vrsti ena s kositrnim vojakom.

Ozadje osnove sem pobarvala z rdečim distress reinkom. Nato sem odtisnila štampiljko kositrnega vojaka na pobarvano osnovo in naredila zvezdice s šablono in doma narejeno pasto, ki sem ji dodala rumeno barvo. Kositrnega vojaka sem nato še enkrat odtisnila na akvarelni papir, ga pobarvala, obrezala ter prilepila na tistega, ki sem ga odtisnila na osnovo. Vse skupaj sem nato nalepila na osnovo za čestitko.



4 komentarji:

  1. Čisto drugačne in čisto prekrasne voščilnice! Krasna serija kositrnih vojačkov. :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. zelo lepa serija prazničnih voščilnic!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. ta serije je res drugačna in zelo lepa. Krasno si vse skupaj skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštne voščilnice. Lepo si tole skombinirala.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk :-)

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.