ponedeljek, 31. december 2012

Praznične čestitke IV

Ker sem bila tekom letošnjega leta malo manj pridna pri objavljanju svojih čestitk, sem si v začetku decembra zadala cilj, da do novega leta naredim več objav tako, da jih bo skupaj več kot v lanskem letu. Jupiiii - uspelo mi je - hihihihihi.

V tej objavi vam pokažem še angelski zborček prazničnih čestitk. Uporabila sem štampiljki od Whiff Of Joy, in sicer Angel Playing the Trumpet in Praying Angel.





---------------------------------




Izziv / Challenge: Whiff Of Joy - Snow - 02.01.2013
---------------------------------




---------------------------------



---------------------------------


---------------------------------



6 komentarjev:

  1. Si se pa res potrudila, tako v izdelavi, kot pri številu objav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelepe so tvoje voščilnice, sploh čisto prva mi je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful christmas cards!
    Hugs
    Marion

    OdgovoriIzbriši
  4. Such fab cards, thanx for joining us at WOJ, hugs, Marion

    OdgovoriIzbriši
  5. Si bila pa res pridna,da si izdelal toliko krasnih voščilnic.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk :-)

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.