petek, 09. julij 2010

Čestitka za več izzivov

Spet sem malo ustvarjala :-)

Naredila sem čestitko, s katero se prijavljam na naslednje izzive:
- Ooh La La Creations, kjer je tema "poletje";
- Card Patterns, kjer so naredili skico;
- One Stop Craft Challenge, kjer želijo "natrganje papirja, senčenje,.. in
- Secret Crafter, kjer je tema voda.

I made a card for a few challenges:
- Ooh La La Creations - the theme is "Simply Summer";
- Card Patterns - they provided the sketch;
- One Stop Craft Challenge - the theme is "Distressing" and
- Secret Crafter - the theme is "Water".

Rada bi se tudi pohvalila, da sem dobila nagrado za čestitko s princeso Tildo, in sicer pri Paperplay Challenges - juhuhu, kok sem vesela :-)))
I won a prize for a card with Princess Tilda on Paperplay Challenges. I'm so happy :-)))

Skica izgleda takole.
Here's the sketch.



Moja čestitka.
Here is the card I made.



Uporabljeno:
Štampiljka: ching-chou kuik - Spring Night
Papir: modra osnova iz Prometja, vzorčast in barvni papir iz domačih zalog
Odtis, barvanje in senčenje: Versafine Onyx Black, barvice, white spirit in Distress Inki
Dodatki: rožici
Lepilo: obojestranski selotejp in Scotch lepilo
Orodja: Nožek, Cuttlebug in šablone zanj

4 komentarji:

  1. Zelo lepa čestitka!!!!
    Čestitam za dobljeno nagrado!

    OdgovoriIzbriši
  2. What a pretty card. I love those colours. Thanks for joining us at OSCC this week xxx

    OdgovoriIzbriši
  3. This is so pretty! Glad you could join us over at Card Patterns.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lovely card! Great choice of soft colors!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk :-)