petek, 9. julij 2010

Čestitka za več izzivov

Spet sem malo ustvarjala :-)

Naredila sem čestitko, s katero se prijavljam na naslednje izzive:
- Ooh La La Creations, kjer je tema "poletje";
- Card Patterns, kjer so naredili skico;
- One Stop Craft Challenge, kjer želijo "natrganje papirja, senčenje,.. in
- Secret Crafter, kjer je tema voda.

I made a card for a few challenges:
- Ooh La La Creations - the theme is "Simply Summer";
- Card Patterns - they provided the sketch;
- One Stop Craft Challenge - the theme is "Distressing" and
- Secret Crafter - the theme is "Water".

Rada bi se tudi pohvalila, da sem dobila nagrado za čestitko s princeso Tildo, in sicer pri Paperplay Challenges - juhuhu, kok sem vesela :-)))
I won a prize for a card with Princess Tilda on Paperplay Challenges. I'm so happy :-)))

Skica izgleda takole.
Here's the sketch.



Moja čestitka.
Here is the card I made.



Uporabljeno:
Štampiljka: ching-chou kuik - Spring Night
Papir: modra osnova iz Prometja, vzorčast in barvni papir iz domačih zalog
Odtis, barvanje in senčenje: Versafine Onyx Black, barvice, white spirit in Distress Inki
Dodatki: rožici
Lepilo: obojestranski selotejp in Scotch lepilo
Orodja: Nožek, Cuttlebug in šablone zanj

3 komentarji:

  1. Zelo lepa čestitka!!!!
    Čestitam za dobljeno nagrado!

    OdgovoriIzbriši
  2. What a pretty card. I love those colours. Thanks for joining us at OSCC this week xxx

    OdgovoriIzbriši
  3. Lovely card! Great choice of soft colors!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk :-)

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.