nedelja, 25. april 2010

Čestitka za dva izziva

Včeraj zvečer sem začela delati tole čestitko, ki sem jo danes po daljšem sprehodu in polna energije tudi končala :-))) Ma vam povem, da mi je tale sprehod prav pasal, čeprav se je na poti proti domu že začelo nekaj kisati in pihati, da smo mogli hiteti. Pa do sedaj, ko smo že par uric doma, še ni dežja. Tak je pač april, kajne?

Narejena je pa za naslednja dva izziva:
- Mojo Monday, kjer so naredili skico in

- Stamp With Fun, kjer imajo temo "živali".

Uporabila pa sem štampiljko, katero sem dobila v kompletu še z drugimi, ko sem bila izžrebana za izziv pri Hanna and Friends. Nagrado pa je podelila trgovina Hobbyvita.

I made this card for two challenges:

- Moyo Monday - they provided the sketch and

- Stamp With Fun - the theme is "animals".

I used a stamp which I got for a prize at Hanna and Friends blog from the store Hobbyvita.


Skica izgleda takole.
Here's the sketch.



Moja čestitka.
Here is the card I made.


Uporabljeno:
Štampiljka: Clear Stamps Friends Kits
Papir: modra osnova iz Prometeja, vzorčast papir iz trgovine Memories in barvni papir iz domačih zalog
Odtis, barvanje in senčenje: Versafine Onyx Black in vodenke
Dodatki: trakec, razcepek in biserček
Lepilo: obojestranski selotejp in Scotch lepilo
Orodja: Nožek in štanca Doily Lace

4 komentarji:

  1. Full zanimiva in nenavadna postavitev (vsaj zame), ampak res čisto "vžge" !

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke za nagradico in štempiljke.Čestitka je zelo dobra!!!Taka za pomladne lenobneže:):):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je! Zelo dobro skombinirana. Všeč so mi barve.

    OdgovoriIzbriši
  4. :)))))) jojjj, zdajle bi se takole razkomotila :)))))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk :-)

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.