nedelja, 29. november 2009

Izziv za Mojo Monday

Spet sem se malo igrala in se predajala mojemu ustvarjanju, s katerim si polnim baterije :-))) Naredila sem čestitko za izziv Mojo Monday, ker so želeli, da naredimo čestitko po naslednji skici.



Čestitka izgleda takole, je pa narejena za sodelavko, ki v torek praznuje rojstni dan. Upam, da ji bo všeč.





Uporabljeno:
Štampiljka: Whiff of Joy
Papir: roza osnova iz domače zaloge, vzorčast iz trgovine Memories, barvni iz domače zaloge
Odtis, barvanje in senčenje: Versafine Onyx Black, Pearl vodenke, Promarkerji, Distress Ink - worn lipstick
Dodatki: trakec in mašna
Lepilo: obojestranski selotejp in Scotch lepilo
Orodja: Nožek in štanca Doily Lace

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za tvoj obisk :-)

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.