nedelja, 13. september 2009

Še en rozika

Kot sem že napisala sem imela ta vikend več časa za ustvarjanje in tako je nastalo več čestitk. Ta je nastala prva, in sicer sem naredila še eno roza čestitko, samo, da sem tokrat uporabila štampiljko na kateri je, vsaj meni, prečudovita vila. Pobarvala pa sem jo z pearl vodenkami.





Uporabljeno:
Štampiljka: The Flower Fairies - Rose
Papir: roza osnova iz Prometeja, vzorčast iz trgovine Memories, barvni iz domače zaloge
Odtis, barvanje in senčenje: Versafine Onyx Black, Promarkerji, Pearl vodenke, Distress Ink - worn lipstick
Dodatki: prima rožice in doma narejene vrtnice
Lepilo: obojestranski selotejp in Scotch lepilo
Orodja: Nožek, Cuttlebug in šablone zanj

1 komentar:

Hvala za tvoj obisk :-)

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.