sobota, 12. september 2009

Končno malo miru in tišine

Malo hecen naslov, ampak se mi zdi prav primeren. Moja dva fanta sta šla za čez vikend k mojim staršem. Jst sem imela pa danes delovno soboto, kot že pretekle tri in sem se odločila, da bosta šla pa enkrat brez mene, da tudi jst vidim kako je to biti sama doma. Midva z pikcem večkrat odideva za vikend ali pa še dlje k mojim in je moj taveliki že navajen, da je sam in sem hotela tudi jst videti kako to zgleda. Včeraj mi je bilo malo čudno, preveč tiho, a danes mi prav paše mir in tišina. Pa še čestitke lahko delam v miru :-))) Včeraj me je pred spanjem klical in jokal. Že kar vidim kako mi je zameril, ker nisem prišla tudi jst. Pa kaj čmo, vedno pa ne more biti po njegovo, a ne? Mislim pa, da mu ni prav nič hudega, se bo vsaj malo zdivjal na svežem zraku, pa še babi in dedija ima zraven in ju lahko komandira :-)))

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za tvoj obisk :-)

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.