ponedeljek, 7. avgust 2017

Lepe misli


Končno se malo lažje diha :-)

Danes vam pokažem serije kazal z lepimi mislimi, saj me je Sonja čisto okužila s packanjem - hihihi


Najprej novejše serije:















Pa še prva serija ATC kartic, ki sem jo naredila na srečanju v Sestžah in kjer sem postala odvisna od packanja - hahaha. Hvala Sonja :-)


Iz tega ...


... je nastalo tole


3 komentarji:

  1. Prosim :) me veseli, da se je prijelo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja pa iiii kako lepo packanje...vse po vrsti so mi všeč.
    In super misli si izbrala...si bom kakšno sposodila :)

    OdgovoriIzbriši
  3. aaa noro kakšne barve, prav vsaka serija mi je všeč. Si me spomnila, da že dolgo nisem packala, bo spet treba mal ov akcijo :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk :-)

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.