nedelja, 2. oktober 2011

Pa sem spet tu :-)

Po doooolgem času sem si danes spet vzela malo časa, da vidite, da še migam - hihihi

V glavnem, v vsem tem času se je veliko dogajalo, od tega, da sem itak večino dneva v službi, pa novo članico imamo, pa v križu me je tak zvilo, da sem obležala, ... Pa da ne bo pomote, da med tem časom nisem nič delala. Sem kar nekaj čestitk naredila, ki upam, da mi jih bo ratalo postopoma objavit :-)

No, pa naj vam najprej predstavim našo novo članico Pixie :-)
Ta mala pikica je prišla k nam čisto po naključju, in sicer je bila pri mojih starših in takrat je bil tudi najin pikec pri njima na počitnicah in sta se z muco ful ujela. Pa sem si rekla, pa jo vzemimo k nam, itaq smo že dlje časa razmišljali, da bi imeli kakšno živalico - ja, to je pa tako, če je človek celo življenje obkrožen z živalicmi. Moram reči, da je totalno razigrana :-)

Tako je zaspala prvi dan, ko je prišla k nam :-)




Po enem tednu smo jo peljali na pregled k veterinarju, da vidimo, če je vse ok in ker je imela neko bulo, katero so očistili in so videli, da je velika rana ter da je bolje, da jo zašijejo. Takole je naša Pixie izgledala, ko je prišla od veterinarja. Revica je mogla imeti to gor 10 dni, a se je kar hitro navadila :-)




No pa, da ne bom govorila samo o naši Pixie, je tu čestitka, ki sem jo naredila za od kolegice partnerja, ki je praznoval rojstni dan.





Izzivi / Challenges
Simon Says Stamp and Show - 03.10.2011
One Stop Craft Challebge - 08.10.2011Cutie Sunday - 09.10.2011
Cards for men - 10.10.2011

Okvirje za fotke sem dobila pri Manueli.

7 komentarjev:

  1. U nulo spedenana, Všeč so mi štempilke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Great colouring job on this card! The Design Team are really pleased that you joined us for the Simon Says Stamp and Show Challenge this week - Thank you!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ljubko novo članico imate :).
    Ob tej voščilnici so se mu verjetno oči kar zasvetile, lepa je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Gorgeous card love your image and your papers. Thanks for joining us at CFM, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxx

    OdgovoriIzbriši
  5. What a lovely creation with adorable details. Thanks for joining us at Cutie Sunday.

    Hugs Ute85

    OdgovoriIzbriši
  6. A beautiful card, a great design and wonderful colors....thanks for joining us this week at Cutie Sunday….
    Hugs Michi

    OdgovoriIzbriši
  7. Great image and colouring.

    You can view my card here

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk :-)

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.