četrtek, 17. marec 2011

Materinski dan


Naredila sem čestitko, ki jo lahko podarim za materinski dan ali pa rojstni dan.

Svojo mamico sem razveselila že za 8. marec, ko ji je poštar prinesel moj paketek v katerem je bila knjigica z naslovom "Naj mami", ki je meni zelo všeč, zraven pa sem dodala eno luštno pisemce, ki je moji mamici seglo prav do srca :-) To je bil tudi moj namen, da jo po vsem tem kar se je zadnje čase dogajalo malo razveselim in uspelo mi je - jupiii.

Prvič sem se lotila izdelave takšne čestitke in mi je zelo všeč, pa tudi ni je tako težko narediti, kot sem sprva mislila. Sigurno bo kmalu nastala še kakšna na to vižo :-)

I made a card for next challenges:
- Secret Crafter Saturday Challenge - "Flowers for Mum",
- CRAFT-alnica - "Materinski dan",
- Crafty Creations Challenge Blog - "Mother's Day",
- Die cut Dreams Challenge Blog - "Mother's Day or Special Friend",
- Charisma Cardz Challenges - "To "Die" for!",
- Whiff of Joy Challenge - "Anything goes",
- C.R.A.F.T. Challenge - "Paper Piecing" and
- Wild Orchid Challenge - "Dieing to punch it out".


moja čestitka
here is the card I made














Se vidi, da mi je všeč, da sem jo tolikokrat slikala, kajne? :-)))

25 komentarjev:

  1. So pretty!

    Thanks for joining us on our "Flowers for Mum" challenge on SECRET CRAFTER SATURDAY CHALLENGE :)

    Hugs Jane x

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo zelo lepa in kar nekaj dela, ampak se je trud izplačal :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Gorgeous image. Love your trishutter card. The ribbon is fabulous and the lovely sponging too. Fine cardmaking! WOW Love that you could join us at Crafty Creations Challenge. Come again!

    :)Peggy

    OdgovoriIzbriši
  4. This is stunning. The colors are great!

    Thanks for joining us at Secret Crafter... Hope to see you again soon!!

    ~Kelly :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna čestitka...všeč mi je kombinacija barv in vzorcev... :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Rjavo modra kombinacija je res dobra. Všeč mi je tudi senčenje, dodatki ... Skratka - ta prava voščilnica za mamo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa in dobra kombinacija barv. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasna in oblika voščilnice da poseben čar!

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepa! Barvna kombinacija, izdelava,... vse je super!

    OdgovoriIzbriši
  10. Prav da si jo tolikokrat slikala. Si tudi zasluži, ker je prekrasna.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita, zelo lepo izdelana voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasna je ... samo škoda ker mi včeraj ni bilo dano videti tudi v živo ... :o)

    OdgovoriIzbriši
  13. Hi Danica!
    I´m totally adoring this card of yours :) Amazingly inked image and all of your emebellies are perfect :) Lovely inking too :)
    Thank´s for joining us at WOJ Challenges :)

    Hugs

    OdgovoriIzbriši
  14. Great project , thank you for joining us at CRAFT Challenge this week and good luck! Don't forget to check back with us again on Thursday for our new challenge and to check if you have won or made our Top3.

    Jo and Tigerlover.

    OdgovoriIzbriši
  15. O kako bogato in lepo čestitko si izdelala! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  16. super lepa=)
    tele varjante cestitk ze zllo dolgo obcudujem samo niam poguma da bi se jo laotla izdelat res super !!!

    OdgovoriIzbriši
  17. A beautiful card, and fantastic shape, Thanks for joining us at DCD.
    Chris x

    OdgovoriIzbriši
  18. Čudovita čestitka! Super barvna kombinacija.

    Hvala, ker sodeluješ na 25. izzivu CRAFT-alnice in seveda tudi na Whiff of Joy izzivu! :)

    Lepo se imej,
    ––––•(-•( Manuela )•-)•––––

    OdgovoriIzbriši
  19. lovely creation! Thanks for joining in this weeks Die Cuts challenge at Charisma Cardz! Gemma :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Krasna, prav luštno si je pogledat voščilnice nestandardnih oblik :)).

    OdgovoriIzbriši
  21. :))) upam, da motiv na voščilnici ne nosi kakšnega globjega pomena kot to, da je tvoja mami zelo marljiva mravljica ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  22. wow--fabulous!! love your design, colors and super adorable image, beautiful use of the ribbon too, Thanks so much for sharing your creation with us at Die Cut Dreams and we hope to see you again soon
    Debs
    xxx

    OdgovoriIzbriši
  23. Wow!I love the colors and that image is colored beautifully!Thanks for joining us at WOJ challenges this week!
    ~Chris

    OdgovoriIzbriši
  24. Wow!! Fab design, image and coloring!! Thanks for joining Whiff Of Joy challenges this week.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk :-)